Over Ideale

Visie

Proper en net zit de familie Bedeer in de genen. Al sinds onze start in de jaren ´50 hebben we een ideaalbeeld voor ogen: de eerste indruk van onze klanten simpelweg ‘voorbeeldig netjes’ maken.

Terwijl onze Luxe Droogkuis Bedeer je kledij en interieurtextiel reinigt, zorgen wij bij Ideale ervoor dat je jouw klanten welkom kan heten in een altijd propere, nette omgeving. Zodat jouw eerste indruk telt. En dat zonder zorgen voor jou. Ideale wereld, toch? 

 

over ideale

Hoe we jouw eerste indruk het ideale duwtje geven?

We leveren proper kwaliteitsvol materiaal, zo vaak als nodig voor jouw onderneming.

Voor jou is dat zonder zorgen: automatisch geleverd en altijd stipt op tijd.

Zonder rompslomp: al het papierwerk gebeurt bij ons op kantoor.

We handelen altijd met een hart voor onze maatschappij en het milieu, want ook wij blijven investeren in duurzaam ondernemen.

Geëngageerd en innovatief

Als onderneming en werkgever wil Ideale ook zelf een steentje bijdragen in de maatschappij en aan het milieu. Hiervoor ontwikkelden we een kort manifest, een leidraad waar we onze methodieken en innovaties graag aan spiegelen.

1

Ideale automatiseringen combineren efficiëntieverhoging met een aangenamere werkomgeving voor onze medewerkers.

Ideale processen en innovaties dragen bij tot een betere klantenservice en verkleinen de ecologische voetafdruk van het bedrijf.

2

3

Ideale werkplanningen en rijroutes zijn altijd uitermate efficiënt gepland, zodat onze chauffeurs de kortste en dus meest zuinige weg volgen en zo min mogelijk files ervaren.

Ideale producten zijn vooral te huur en niet te koop. Hoe minder afval onze klanten produceren, hoe liever. Producten die einde levensduur komen, worden gerecycleerd.

4

5

Ideale reiniging gebeurt met steeds minder water en met producten die steeds minder belastend zijn voor het milieu.

Ideale leveranciers leveren enkel topkwaliteit. Want minder dan dat willen wij onze klanten niet bieden.

6

7

Ideale medewerkers zijn de beste ambassadeurs van ons bedrijf. De betrokkenheid waarmee ze elke dag weer met trots onze klanten ontzorgen, bewijst dat plezier in het werk dé succesfactor is voor een ambitieus bedrijf.